Velkommen skolestartere - opdateret 02-03-2021

02-03-2021

Vi mangler stadig nogle oplysninger i forhold til Covid-19 og SFO-start til april, før vi kan blive helt færdige med planlægningen.

Så snart vi kan komme med yderligere information til jer forældre i forhold til opstarten, vil I høre nærmere.

Velkommen i skole

Skoleindskrivningen foregår elektronisk i perioden 1. november til 15. december 2020.

Uanset om I ønsker Strøbyskolen eller et andet skoletilbud, skal tilmeldingen foregå elektronisk og I skal notere hvilken skole, I ønsker at indmelde jeres barn på.

I vil i løbet af foråret blive inviteret til orienteringsmøde om SFO- og skolestart.

Vi har lavet et virtuelt oplæg om, hvordan I kan hjælpe jeres børn godt på vej.
► Se det her.

I er naturligvis velkomne til at kontakte skolens kontor, hvis I har spørgsmål eller problemer med indskrivningen.

► Se også velkomst fra indskolingslederen

Billede - link til video

Vi ser frem til et godt samarbejde med jer forældre, om jeres barns skolegang på Strøbyskolen.

Dorte Ritz Nissen, skoleleder
Gitte Lauring, Indskolingsleder