Indmeldelse - skoleskift

Henvendelse vedrørende skoleskift rettes til skolens kontor på mail stroebyskolen@stevns.dk eller på tlf. 56 57 58 28.

Selvom forældre tidligere har valgt privatskole - er der altid plads til elever, der bor i skoledistriktet.

I kan kontakte skolen for at aftale et indskrivningsmøde og udfylde skemaerne ved mødet.

• Et ark er med praktiske personlige oplysninger.
  • Et ark om tilladelse til at indhente oplysninger fra tidligere skole, som kan have betydning for elevens fremtidige skolegang på Strøbyskolen.

Disse 2 ark kan også udskrives via link herunder, udfyldes og sendes til Strøbyskolen, Lendrumvej 1, 4671 Strøby.

Når Strøbyskolen har modtaget papirerne – vil I blive kontaktet så hurtigt som muligt.

Skal jeres barn tilmeldes SFO - skal I selv sørge for tilmelding - se nærmere oplysninger på Stevns Kommunes hjemmeside

Samtykkeerklæring (pdf)

Shape Created with Sketch.

Indmeldelsesblanket til Strøbyskolen

Shape Created with Sketch.