Udskoling

En ny epoke på Strøbyskolen starter for dit barn, som nu er på vej ind i sit ungeliv.

Strøbyskolen har sin helt egen udskolingsmodel, hvor vi har stor fokus på holddeling og holddannelse.

Vi har fokus på den faglige udvikling og arbejder individuelt med de unges motivation og engagement for læring. Via nære relationer, giver vi de unge redskaber til at søge medindflydelse og hjælper dem til at skabe det gode ungemiljø, de står midt i.

Når de nærmer sig 9. klasse indleder vi slutspurten til 9. klasses prøver. Vi stiller krav til hinanden, og har høje forventninger til de resultater, vi skal nå – fagligt, personligt og socialt.

De unge skal være parate til at træffe et sikkert valg af ungdomsuddannelse – og gennemføre den.